כנס דיני עבודה 2025 -
מגמות, עדכונים ופסיקות

ממה צריך להיזהר בעידן התביעות הייצוגיות בעולם העבודה?
מה מותר? ומה אסור? - מסוגיות הפרטיות ועד להתעמרות!
ואיך קובעים מדיניות AI ארגונית שתעמוד בדרישות החוק?

יום ראשון
30 במרץ 2025

בין השעות
8:00-17:00

כפר המכביה

בעולם העבודה – דינים וחוקים משתנים באופן תדיר, וכאשר השינויים תקופים, המציאות מובילה לקביעת מגמות חדשות שמגיעות לפתחו של בית הדין – ולפיכך המעסיקים נדרשים להתמודד עם אתגרים חדשים. אך אתם, המנהלים והמנהלות הארגוניים, יכולים לנקוט באמצעים פשוטים, ועל ידי הגדרת נהלי עבודה להגן על הארגון מפני סיכונים ותביעות עתידיות.

כל מה שנדרש ממכם, זה להכיר את המגמות והפסיקות וכך להכין את הארגון בצורה טובה יותר ולתת הגנה משפטית, לארגון, למנהלים ועבורכם, מנהלי.ות משאבי האנוש, מפני היתכנות לחשיפות מיותרות.

זכרו כי בסופו של יום אינכם יכולים למנוע מעובד שפוטר לתבוע, אך אתם בהחלט יכולים למנוע ממנו את הטענות המשפטיות שיאפשרו לו לנצח – והדברים יחסית פשוטים כאשר יודעים מה לעשות, מה מותר ומה אסור, וכיצד לנהוג בסוגיות המשפטיות שמלוות את עבודתנו בארגון ביום-יום.

כנס דיני עבודה של HRus נועד לספק לכם, מנהלי.ות משאבי האנוש, את הכלים, התובנות והפרקטיקות המתקדמות ביותר להובלת הארגון בעידן של אי-ודאות ושינוי מתמיד. להתמודד עם סוגיות מורכבות כמו הכנת הארגון לשימוש ב-AI, והתמודדות עם מגמות חדשות כמו התביעות הייצוגיות בעולם העבודה.

ייחודיות הכנס:

* תכנים אסטרטגיים ופרקטיים המותאמים לאתגרי השעה
* פורמט חדשני המאפשר למידה אפקטיבית והתנסות מעשית
* התאמה אישית למיקוד המקצועי שלכם
* הזדמנויות נטוורקינג איכותיות עם מובילי התעשייה

קהל היעד:
* סמנכ"לי.ות וראשי משאבי אנוש
* מנהלי.ות משאבי אנוש
* מנהלי.ות גיוס
* מנהלי HRIS ודיגיטל HR
* מומחי תוכן בתחום משאבי האנוש

השתתפותכם בכנס תעניק לכם את היתרון האסטרטגי בהובלת מערך משאבי האנוש בארגונכם אל מול אתגרי דיני חוקי עבודה ופסיקות בתי המשפט.

בבחירת ההרצאות של הכנס שמנו את הדגש על רלוונטיות ופרקטיות, מתוך כוונה לאפשר לקהל לקבל כלים שאותם ניתן ליישם מחר בבוקר. כמקובל בחברת HRus, ניתן לעבור לאורך היום בין הכנסים הנוספים שנערכים במקביל, בהתאם לעניין ולצרכי הידע של המשתתפים/ות.

לא שכחנו גם את חווית הלמידה – והאירוע יהיה בנוי בפורמט של מועדונים. מה זה אומר??? תגיעו ותבינו.
מספר המקומות מוגבל. הבטיחו את השתתפותכם.

לקבלת פרטים נוספים - מלאו את הפרטים

למעבר לרישום ישיר באמצעות כרטיס אשראי

המחיר להרשמה בפבואר יעמוד על 980 ש"ח + מע"מ.
המחיר להרשמה עד 26/03/2025 יעמוד על 1080 ש"ח + מע"מ.
המחיר להרשמה בשלושת הימים שלפני הכנס יעמוד על 1,180 ש"ח + מע"מ

בין מרצי הכנס:

1_0004_ליבי שוד אלדר (1)

עו"ד ליבי שוד אלדר

עו"ד

AYR
1_0003_מתי רוזנבאום (1)

עו"ד מתי רוזנבאום

עו"ד

AYR
1_0002_דנה אמיר-פריד (1)

עו"ד דנה אמיר פריד

עו"ד

AYR
1_0001_יגאל פליטמן (1)

עו"ד יגאל פליטמן

עו"ד

AYR
1_0000_שיר שושני כץ (1)

עו"ד שיר שושני כץ

עו"ד

AYR
רבקה מקובר

עו"ד רבקה מקובר

מרצה בתחום דיני העבודה

0_0003_עוד שני מרום - תמונה (1)

עו"ד שני מרום

שותפה מחלקת דיני עבודה

AYR
סדנאות ניהול זמן .843-1

טלי סגל

בו בזמן

בו בזמן

תכנית הכנס

08:00

09:00

התכנסות וארוחת בוקר עשירה ומגוונת,
ולא נשכח גם לבקר בתערוכת הפתרונות והשירותים למשאבי אנוש

09:00

09:15

פתיחת הכנס

יורם שולטהייס | מנכ"ל HRus

09:15

09:50

אי תחרות וסודיות בעולם העבודה החדש – המותר והאסור ומגמות עדכניות

גלו את הגבול הדק בין הגנה על אינטרסים ארגוניים לבין זכויות העובד בעולם העבודה החדש. נסקור את המגמות העדכניות בפסיקה, נדון במקרי מבחן מרתקים ונצייד אתכם בכלים מעשיים לניסוח ויישום תניות אי תחרות וסודיות שיעמדו במבחן המשפטי והאתי כאחד.

עו"ד שני מרום | שותפה במחלקת דיני העבודה, משרד עו"ד AYR

09:50

10:20

תפקיד סמנכ"ל משאבי האנוש בקביעת מדיניות AI ארגונית

המרצים יציגו את השימושים האפשריים בכלי בינה מלאכותית במחלקות השונות בארגון ואת הסיכונים העיקריים שעולים, כולל דרכים לצמצומם, בדגש על ההיבטים המשפטיים, ומיצוב סמנכ"ל משאבי האנוש כיוזם תהליכים ארגוניים כחבר הנהלה.

עו"ד אייל שגיא | בראש מחלקת משפט וטכנולוגיה, משרד עו"ד AYR

עו"ד שיר שושני-כץ | שותפה במחלקת משפט וטכנולוגיה , משרד עו"ד AYR

10:20

10:40

מאחורי הקלעים של בקשות מעסיקים לפטר עובדות בהריון

בהרצאה נציג מתווה פעולה חדשני, להפעלת מודל מבוסס כישורים, תוך הצגת מקרי מבחן מעשיים מארגונים מובילים.

עו"ד רבקה מקובר | לשעבר מנהלת אגף הסדרה והממונה על חוק עבודת נשים במשרד העבודה והרווחה

10:40

11:00

CASE STUDY – פאנל בהשתתפות בכירים בעולם המשפט הקיבוצי

בפאנל נציג מקרה אמיתי בראי בית הדין לעבודה, בראי משרד הרווחה, בראי סמנכ"ל משאבי האנוש ובראי היועמ"ש.

בהשתתפות: כלל מרצי הכנס

11:00

11:45

הפסקה מתוקה, וביקור בתערוכת הפתרונות והשירותים למשאבי אנוש

11:45

12:15

סוגיות פרטיות במקום העבודה – המדריך למעסיק

ניהול מקום עבודה כרוך בעיבוד רחב של מידע אישי על עובדים, ממגוון זוויות ומגוון אמצעים (טלפון, דוא"ל, שעון נוכחות ועוד). בהרצאה נסקור את אמצעי ניטור העובדים העומדים בפני המעסיק והחשיבות בהקפדה על עיבוד המידע באופן שיצמצם את הפגיעה בפרטיותו של העובד, וכמו כן יקטין את חשיפת המעסיק להליכים משפטיים מולו.

עו"ד שיר שושני-כץ | משרד עו"ד AYR

12:15

12:45

תביעות ייצוגיות בעולם דיני העבודה – חשיפות, סיכונים ואמצעי הגנה

הכירו את כלי התובענה הייצוגית וההשלכות שלו על מעסיקים; את השימוש שנעשה בו בעולם דיני העבודה על ידי עובדים נגד מעסיקים ואת האמצעים שבהם מעסיקים יכולים לנקוט כדי לצמצם את החשיפה שלהם.

עו"ד דנה אמיר-פריד | שותפה במחלקת ליטיגציה ותובענות ייצוגיות במשרד AYR

12:45

13:15

התעמרות במקום העבודה

כולם מדברים על התעמרות במקום העבודה אך האם באמת אתם יודעים מה זה אומר? כיצד מונעים את זה? ואך מטפלים בדבר פנים ארגונית – כך שהארגון לא יהיה חשוף לתביעה בנושא?
בהרצאה זו תקבלו את הכלים להתמודדות עם סוגיה מורכבת זו, במטרה לייצר נהלים ארגוניים שיצמצמו את החשיפה של הארגון, של המנהלים ושלכם מול תביעות עתידיות מצד העובדים.

כבוד השופט (בדימוס) מר יגאל פליטמן | נשיא ביה"ד הארצי לעבודה לשעבר, כיום יועץ למשרד AYR, בורר ומגשר

13:15

14:15

ארוחת צהרים בחדר האוכל של מלון כפר המכביה

14:15

14:45

הלכות שימוע – "עשה ואל תעשה"; ארגז כלים למעסיק

סקירת מגמות הפסיקה העדכניות בכל הנוגע להליכי שימוע, שינוי תנאי העסקה, וסיומי העסקה, לרבות מקרי קיצון שכל סמנכ"ל משאבי האנוש חייב להכיר.

עו"ד ליבי שוד אלדר | משרד עו"ד AYR

14:45

15:15

אופציות לעובדים ונושאי משרה

הקצאת אופציות ומניות לעובדים ונושאי משרה מביאה לכך שיש זהות אינטרסים וחתירה משותפת להשאת ערך החברה. איך עושים את זה בפועל ומה חשוב לדעת.

עו"ד מתי רוזנבאום | משרד עו"ד AYR

15:15

16:45

על איזון בית עבודה בעידן של הצפה

מה חדש בזירת אתגרי האיזון בין הבית לעבודה? הקשר בין חוויית עובד לבין איזון בית עבודה אסטרטגיות לאיזון בית עבודה כלים מעשיים לשיפור חוויית האיזון מתוך עולם התוכן של ניהול זמן

טלי סגל | מנכ"לית חברת בו בזמן – ניהול זמן בהתאמה אישית, בעלת תואר שני באיזון בית עבודה, וניסיון של הדרכות בלמעלה מ-400 חברות בנושא ניהול זמן בעולם העבודה החדש

15:15

16:45

בואו נעבור מדיבורים למעשים: מוכנות מנהלי משאבי אנוש בישראל לעולם העבודה החדש:
האם גם אני מוכנה לעולם העבודה החדש והמשתנה?

בסדנה נקבל 'דרכון' ונעבור על המפה של מיומנויות עתיד – מודל 5 היבשות, נתנסה אישית באבחון המוכנות לעולם העבודה החדש, ונקבל טיפים ואסטרטגיות להמשך ההתפתחות האישית והמקצועית שלנו.
כמו כן בסדנה יוצג בנצ'מרק המוכנות של מנהלות משאבי אנוש: לראשונה בישראל, נחשוף את פרופיל המוכנות של 500 מנהלות ומנהלי משאבי אנוש בארגונים הגדולים בישראל לעולם החדש – נקודות החוזק והקפיצות הבאות.

איילה ראובן ללונג | מומחית לעולם העבודה החדש | EQ-EL

לקבלת פרטים נוספים - מלאו את הפרטים

למעבר לרישום ישיר באמצעות כרטיס אשראי

המחיר להרשמה בפבואר יעמוד על 980 ש"ח + מע"מ.
המחיר להרשמה עד 26/03/2025 יעמוד על 1080 ש"ח + מע"מ.
המחיר להרשמה בשלושת הימים שלפני הכנס יעמוד על 1,180 ש"ח + מע"מ