למידה יוצרת ערך בעידן מהפכות ה AI

הערך של אנשי הלמידה בארגונים - ממהפכות ה AI לצמיחה ארגונית

יום חמישי

29 ביולי, 2023

בין השעות

8:00-16:30

משרדי Appsflyer
משכית 14 הרצליה

מה נלמד?

למידה בארגונים הופכת להיות יותר ויותר קריטית לצמיחתם. בתקופה בה שוק העבודה עובר זעזועים של מיתון עולמי, חדירה של טכנולוגיות פורצות דרך בתחום הבינה המלאכותית ומשבר אמון בין מנהלים לעובדים, אנחנו, אנשי הלמידה בארגונים, נדרשים להגדיר מחדש את הערך שלנו.
ביום עיון זה נדון על הדרך בה מגמות העל משפיעות על המקצוע ומה אנחנו צריכים לעשות עכשיו, כדי להישאר רלוונטיים.
נעזר במודל 'הערך' המנתח את הצרכים הארגוניים ומאפשר לנו לזהות את הקשרים בינם ובין המשימות של אנשי הלמידה בארגון. נבחן כיצד המקצוע שלנו נדרש 'לשדרג' את עצמו על מנת להיות יותר רלוונטי ולספק אף יותר ערך. ולסיום נתמקד במאמצים של למידה ארגונית ליצירת צמיחה ארגונית.
נעבור מסע שמגדיר את המקצוע שלנו מחדש.

לקבלת טופס הרשמה

למעבר לרישום ישיר באמצעות כרטיס אשראי

לו"ז

התכנסות

דברי פתיחה

על מה נדבר היום, למה זה כל כך חשוב ולמה עכשיו? בעידן כל כך משוגע, זו היא האחריות שלנו לספק לארגונים שלנו קצת סדר. נתחיל ביצירת סדר. נארגן את התוכן של היום, נכיר את המשתתפים ונתחיל את המסע המשותף שלנו.

מודל 'הערך' והתפקיד של אנשי הלמידה בארגונים - מה הם הצרכים והאתגרים בארגון וכיצד הפעולות של אנשי הלמידה בארגונים יכולות ליצור ערך מולם?

בעזרת מודל הערך נבין את העיסוק המרכזי שלנו, את ההשפעה שיש לנו על הארגונים שלנו. נעזר במודל על מנת למפות את תחומי העיסוק השונים שלנו ואת אופי הפעילות של מחלקות למידה בארגונים. המודל, אשר הוצג לראשונה בכנס הלמידה הארצי האחרון, ימפה את סוגי הפעילויות של הלמידה הארגונית ויקשר אותם לתוצאות שהארגונים דורשים. כך המודל עוזר לכל מי ששולט בו לנהל שיח עסקי עם מקבלי ההחלטות בארגון ומהדהד את הערך המוסף של גורמי למידה בארגונים.

סדנה: איזה איש/ת מקצוע אני?- אבחון עצמי - מה הן המיומנויות שלי כגורם מקצועי, איך נכון להביא אותן לידי ביטוי ומה עוד אנו עוד צריכים ללמוד?

לאחר שנבין את מודל 'הערך' נוכל להסביר ולהתאים את הכשירויות שלנו על מנת ליצור ערך לארגונים. נכיר מיפוי כשירויות אשר מסמן את סוגי הכשירויות השונות אשר אנשי למידה בארגונים נדרשים להביא לידי ביטוי. בעזרת מיפוי זה נבצע מיפוי אישי של הכשירויות של כל אחד ואחת מאיתנו על מנת לשמור על רלוונטיות ולהמשיך ליצור ערך לארגונים שלנו.

הפסקת קפה ועוגות

שולחנות עגולים- אתגרי המקצוע- איתור 5 אתגרים מקצועיים מרכזיים ויצירת דיון בנושא: מה הן הפעולות שאנו צריכים לעשות היום כדי להפוך את האתגר להזדמנות

נבחר יחד את האתגרים של המקצוע. בעזרת למידת עמיתים, נתחלק ל5 קבוצות אשר 'יתקפו' את כל אחד מהאתגרים שלנו ונרכז תובנות אשר יעזרו לכולנו להתגבר יחד על אתגרים אלו. בעזרת תובנות אלו נוכל לחזור לארגונים שלנו עם 'תחמושת' אמיתית שתעזור לנו להתמודד עם אתגרים אלו

ארוחת צהריים

איך בינה מלאכותית תשפיע על המקצוע שלנו- מה כל כך שונה בטכנולוגיה הזו? איך היא רלוונטית למקצוע שלנו והאם היא מהווה הזדמנות או איום? איך נעבוד לצד המכונה ונמשיך להיות רלוונטים גם בעולם בו כל התוכן נוצר על ידה?

נבין את ההבדלים בין שיטות האימוץ השונות של טכנולוגיות למידה ונבחן את הבדל בין התאמה שלנו כאנשי למידה לבין החובה שלנו להכין את הארגונים שלנו ואת האנשים שלנו למהפכת הבינה המלאכותית.

סדנת שימוש בכלי בינה מלאכותית ליצירת תוכן למידה- התנסות בטכנולוגיות של בינה מלאכותית ליצירת תוכן, מחקר, ניהול עיצוב ופיתוח סביבות למידה. נלמד מה הן הפעולות שצריך לעשות כדי להישאר מעודכנים אל מול ההתפתחות הטכנולוגית הכל כך משמעותית הזו.

מרתון כלים יישומים אשר יעזרו לכל אחד מאיתנו להיות יותר אפקטיבים, אבל יותר חשוב מכך, להיות רלוונטים ומעודכנים אל מול הגדילה האקספונציאלית של בינה מלאכותית. נדבר על הצורך להתאים את עצמנו מהר או שנישאר מאחור.

דברי סיכום

לקבלת טופס הרשמה

למעבר לרישום ישיר באמצעות כרטיס אשראי

על המרצה:

ינאי זגורי

מוביל תחום הלמידה ( AVP Organizational Growth) בחברת AppsFlyer

ינאי זגורי, מוביל תחום הלמידה ( AVP Organizational Growth) בחברת AppsFlyer וחבר סגל בפקולטה לטכנולוגיות למידה במכון הטכנולוגי חולון (HIT), עוסק ומוביל למידה ארגונית מזה 25 שנה. חוקר את מקצוע אנשי הלמידה. כותב ומרצה על הקשר המרתק בין למידה, ארגונים וטכנולוגיה. עסק באתגרי שילוב הטכנולוגיות החדישות ביותר בלמידה ארגונית. בין האתגרים המובילים: מנהל מוצרים ב-Kryon Systems, מנהל פיתוח הלמידה וטכנולוגיות הלמידה בפלאפון, ראש טכנולוגיות הלמידה ב-HOT ומנהל למידה במכללת מיטב. כיום חוקר שילוב של בינה מלאכותית בתהליכי למידה, שינוי של מקצועיות ויישום תהליכי עבודה מועשרים בבינה מלאכותית.